6. toukokuuta 2008

On taas se vaihe

Nypläyksessä on kaksi ikävää puuhaa: mallin pistely ja puolaus. Nyytinki ei mynsteriä tarvitse, mutta puolata pitää. Vannon, että jonain päivänä hankin sen puolauskoneen! En edelleenkään tiedä, minkä nyytingin aloitan, mutta puolaan nyt varmuudeksi n. 16 paria

Tuo Katrilli-lanka tuntuu hirveän hyvältä - lujalta ja sileältä. Saa nähdä, miten se nyytingissä käyttäytyy. Olen kuullut että se olisi paras lanka nyytinkeihin luonnollisten väriensä vuoksi. Valitettavasti sitä saa vain yhdestä paikasta.

Juuri nyt olen hyvin iloinen, että hankin vyyhdinpuut. Katrillivyyhdissä on paljon lankaa, eikä ilman vyyhdinpuita olisi keriminen sujunut ollenkaan. Tarkemmin ajatellen: kerimislaitekin olisi kiva! Ehkä sitten jonain päivänä, jos oikein nyytinkien massatuotannon aloitan ;)

Olen varmaan sekoamassa lopullisesti, mutta olen alkanut kaivata liikuntaa. Aivan, minä kaikista maailman ihmisistä! Jomottaa ja kolottaa, ja tuntuu, että kroppa kaipaisi venytystä. Olen harkinnut joogaa, pilatesta ja tanssia. Kun keksisi kivan tanssin, joka ei muistuta edes etäisesti jumppaa, saattaisin harkita. Salsa, itämainen tai flamenco eivät käy, sillä niitä olen kokeillut. Rivitanssi oli kivaa, mutta sitä ei lähistöllä taida nykyään olla.

Harkitsin jopa sellaista Wii -konsolia. Silläkin voi kuulemma treenata. Saa nähdä, mitä tässä keksii.

Ei kommentteja: